Monday, April 7, 2008

Uskumatud CTR %-d

Pärast pikki arutelusid erinevate disaineritega ja üksteise veenmist oleme lõpuks jõudnud niikaugele, et katsetame erinevate reklaamikujundustega. Tõesti, vaimukalt tehtud reklaam võtab 10 ja rohkem korda kõrgema CTR-i kui tavaline tapeet. Kui harju keskmine on 0,07 kandis, siis parimad kujundused on ka täiesti tavalistes portaalides näidanud tulemust kuni 0,7%! Üksikutes keskkondades koguni üle 3%. Mida oligi tarvis tõestada, kõik sõltub kujundusest ja sõnumist.

Jah, muidugi väsib ka hea kujundusega reklaam. Kuid selle vastu aitab väike modifitseerimine.

Paraku ei ole meil veel hea kujundusega reklaami tellinud kliendi luba tema kampaania andmeid avalikustada, seega jääb headel lugejatel võimalus ise mõistatada, milline reklaamidest paremini töötas ja mis halvemini.






jUHOZeMpFW

2 comments:

Anonymous said...

kristiine keskuse?

smartAD said...

Ka meie lühike kogemus on näidanud, et kõrge (s.t. siis üle 1%-ne) CTR tähendab lühikest (a'la nädal) tabava reklaamisõnumiga visuaalselt atraktiivset ja õnnestunult sihitatud reklaami. Seega teine kriteerium, mis ma tooks juurde on AEG. Üldiselt ei ole väga pikalt võimalik kõrget CTRi saada ühest bännerist või erilahendusest, seega ca nädala pärast peale kampaania algust peab, kas muutma oluliselt reklaami ülesehitust või vahetama veebisaite kus reklaami presenteeritakse.

Dag [smartAD]