Monday, October 1, 2007

Päästame Kristiine - vahekokkuvõte

Kampaania vahekokkuvõte seisuga 30. sept kell 24:00
  • Bännereid on näidatud 1.805.491 korda, ehk kamaania eelarvest on läinud 45.137 krooni.
  • Kampaania veebilehel käis 9.152 külastajat. Kust nad tulid ja kuidas sõnum levis:
    • 3.120 tulid bänneritel klikates.
    • 322 inimest saatsid kampaanialehe edasi sõbrale lehe lõpus oleva vastava vormi kaudu ning suur hulk ilmselt saatsid edasi veebiaadressi muul viisil (meiliprogramm, chat, jne)
    • Postimehes ilmunud artiklis oli viide, sealtkaudu tuli 4.805 külastajat. Muud kanalid, kes saidi ise üles noppisid (foorumid, blogid), saatsid kokku u 400 külastajat.
  • Bänneritel on tehtud 3.120 klikki, ehk keskmine CTR on 0.17 %. Pole paha, arvestades et bännerid said kokku klopsitud kiiresti isikute poolt kes sellega üldiselt ei tegele ning A/B testimise põhjal viletsamaid bännereid välja visatud veel pole.
    • Et anda aimu, kui palju A/B testimise võimalik mõju võib olla: Esimesel päeval sai parim venekeelne bänner 0.50% ctr, parim eestikeelne 0.28%, vaata bännereid allpool.
  • Mida kampaania lehel tehti:
    • Üleskutsele anda Kristiinele oma meiliaadress, vastas 770 inimest ehk 8,4% külastajatest sisestasid oma meiliaadressi ja olid nõus Kristiinelt ühe pakkumise saama. Nii et Kristiine, asu sooduspakkumist kribama oma andunud fännidele :)
    • 632 külastajat klikkasid Kristiine kodulehele viival lingil, 185 Prisma lingile.
    • 1.163 klikki tehti linkidel mis viisid edasi Klikivabriku veebi ja meie blogisse.
    • 1.256 klikki tehti linkidel mis viisid teemaga seonduvatesse blogidesse. Populaarseim oli 380 klikiga Jürgen Ligi, põhjusteks ilmselt esimene koht blogide nimekirjas, tuntud nimi, provokatiivne pealkiri.
Parim eestikeelne bänner, ctr 0.28%, kliki et näha õiges suuruses ja animeeritult.
Parim venekeelne, ctr 0.50%, klikka et näha.
Lisaks räägiks ka natuke "Kampaania anatoomiast".
Idee tekkis neljapäeval kell 15:45. Kampaania läks täies mahus käima kell 24:00 ehk 8 tundi hiljem. Selle sisse mahtus:
  • Planeerimine. Konseptsiooni ja reklaamsõnumite väljamõtlemine, tehnilise lahenduse väljamõtlemine, ülesannete jaotus.
  • Kooskõlastamine seotud osapooltega
  • Kampaania veebilehe (landingpage) kujundus, HTML-iseerimine ja programmeerimine, statistikasüsteemide konf.
  • Bännerite loomine, bännerite ja muude kampaaania parameetrite sisestamine reklaamiserverisse.
  • Pressiteate & blogikande kirjutamine
  • Pisut veebi kammimist et leida teemat seni kajastanud blogisid.

No comments: