Thursday, September 27, 2007

Klikivabrik toetab rahvaalgatust Kristiine Prisma päästmiseks

Klikivabrik otsustas ühineda internetis käivitunud rahvaalgatusega ning kutsub inimesi külastama Kristiine keskust ka pärast alkoholimüügi peatamist Prisma peremarketi Kristiine kaupluses.

Me ei kiida heaks alaealistele õlle müümist ning leiame, et süüdlane on ära teeninud adekvaatse karistuse. Kuid samuti leiame, et pingelises turuolukorras seab ametnike suva alusel ühele kauplusele kehtestatud oluline piirang selle kaupluse teistega võrreldes olulisse halvemusse. Ettevõtte kaotus võib osutuda mõõtmatult suuremaks, kui on kahe õlle ebaseaduslikule müümisele kohane trahv. Ühele kauplusele tekitatud kahju võimalikud tagajärjed võivad põhjustada suuri probleeme ka ülejäänud Kristiine keskuse kaupmeestele, keskuse omanikele ning kokkuvõttes ka külastajatele.

Klikivabrik osaleb algatuses, toetades Kristiinet 100 000 kr maksva veebikampaaniaga, mis kutsub inimesi Kristiinet külastama ka ametniku volil kehtestatud konkurentsihalvemuse tingimustes. Kampaania kogumaht on 4 miljonit kontakti kokku u 500 000 veebikasutajaga, lisaks loodame, et kodanikualgatuse korras Kristiinet toetanud aktivistid saadavad sõnumit kandva kodulehe linki ka ise oma sõpradele edasi.

Igas probleemis peitub võimalus. Vaadakem asja niipidi, et linnavalitsuse poolt õige asja (alaealistele alkoholimüügi vältimine) valesti ajamine (Kristiine Prisma alkoholimüügi loa tühistamine) andis Kristiinele hoopis võimaluse teavitada ennast kui hoolivat ja perekeskset kaubanduskeskust. Usume, et linnaametniku jõudemonstratsioonile suudavad Kristiine kliendid vastata hoopis lojaalsuse kasvu ja külastuste ning ostude suurenemisega. Toetame Kristiinet selles väljakutses ning oleme oma kampaania sõnumiteks valinud: "Külasta Eesti esimest alkoholivaba suurkauplust!" ning "Ära lase ametniku suval hästi toimivat kaubakeskust rikkuda!"

Toetage teiegi ning minge ostke Kristiinest pakk mahla. Või parem, kaks.


--------------
Illustratsioon: Jean-Pierre Houël, Prise de la Bastille

3 comments:

S. said...

Haha, hästi panete. "Tegelikult ilgelt tahaks alkot müüa ja niuks niuks niuks kui nõme, et õigus ära võeti... Aga nüüd oleme perekeskne ja tore ja nunnu market, kelle usaldusväärsus veelgi kasvab (mis siis, et tegelikult me tahaks alkot müüa ja palju, aga seda me välja ei ütle ju ometigi, kuigi seda igalt poolt lugeda saab)".

Anonymous said...

see teeb siis 25000 krooni 1milli näitamise eest? Suht haige iba. Delfi.ee-s on 1 mln bännerinäitamist päevas, ilm.ee-s 60 000. Postimees onlines ca 700 000, rate.ee-s 20 000 000 pageviewd. St. kui Rate.ee näitaks päevass Ja teie clickrate on tõsiselt madal.

Aga eks õhku ole ka hea müüa - proovisin teie tekstilinki ja absoluutselt mitte kui mingisugust tulemust sealt ei tulnud. Ja ei saa väita et sõnum oli vale vms.

Samas, kasutasin textadsi ja okei, kliki hind on neil mõttetult kallis - siiski on sealt tulnud tulemus VÄGA ok.

Soovitan teil oma müügistrateegiaid muuta ning mitte valetada kliendile näkku.

Parimat.

jaanomartin said...

Anonüümsele spetsialistile:

Delfis on päevas ca 1 M bännerinäitamist. Aga kui ostad bänneri üheks päevaks, saad 200 000 bännerinäitamist, sest samal tsoonil on veel tahtjaid, kelle bänneritega sinu oma vaheldub.

200 000 näitamist maksab Delfis 8950kr + 18% KM.

1 M näitamist maksab Delfis seega 5 x 8950 = 44 750.

4 M seega Delfis: 4 x 44 750 = 179 000. + 18 % KM = 211 220

Vaata http://www.delfi.ee/news/reklaam/hinnakiri/#avaleht ja proovi arvutada. Kalkulaatori leiad windows start -> programs -> accessories.

Klikivabrikul ei ole oma click-rate, see on bänneritel ja reklaamidel. Ja see kõigub mõnevõrra erinevatel saitidel. Teame hästi, mis on Eesti keskmine, mis hea ja mis madal CTR. Klikivabrikuga liitunud saitidel kokku tuleb see üsna Eesti keskmine.

Mis tekstireklaami puudutab - maksa Klikivabrikule ühe kliki eest sama palju, kui textadsile ja sa saad oma kliki. Seda tähendabki, et hind on kallis - et saad selle eest rohkem.