Wednesday, May 30, 2007

EPL võtab sõna


Natuke segane see artikkel tuli ja mõned sõnad on "suhu pandud", aga üldselt sai ajakirjanik poindist aru, et mida me teeme. Huvitatutele kommenteerin juurde siinkohas et saidiomanikega lepib Klikivabrik ükshaaval kokku siiski pigem selle et kui palju rahaühikuid iga bännerinäitamise pealt makstakse.

3 comments:

tallinn said...

Ehk ei ole minu asi öelda, aga Joomla tasuta kujundusega ning praeguse konfiguratsiooniga on optimaalne, aga kindlasti mitte usaldust äratav lahendus. Eriti veebimaailmas. Sellegipoolest edu!

jaanomartin said...

Blogspoti blogi kah natuke odavavõitu lahendus nii suurejoonelise projekti jaoks ehk? Ning kindlasti ärataks rohkem usaldust, kui tegijad endale BMW maasturid liisiks ja SEB-tornis kontori rendiks. Ja mobiil! Mul ju lausa vana 6310, kellele ma sellisega üldse helistan!

Igal pool ja alati võib oma ego upitamiseks ROHKEM kulutada. Google Analyticsi asemele võiks ise ju midagi kirjutada ja...

Aga kas peab, kas see tõstab usaldust? Kui kohale saab, võib ju rongiga või vana Fordiga ka sõita, kas pole?

Kuni keegi teistpidist ei tõesta, ma ei kiirusta BMW-le liisingutaotlust saatma.

ap said...

tänan arvamust avaldamast. täiesti omal kohal märkus ja mõtlesime ka sellele alguses. aga siis PÕHIMÕTTELISELT otsutasime kasutada just optimaalseid lahendusi. teatavasti on veeb täis "korporatsioone" kus keegi on kogu oma investeeringu kütnud uhkesse veebisaiti, pannud selle täis fiktiivsete töötajate pilte ja muud fotopankadest saadud kitši.
meie kavatseme ome usaldusväärsuse ja maine üle ehitada pigem selle peale et oleme oma ülesannete kõrgusel.